.
  • Biżuteria

  • Jewellery

Q&A

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jaką próbę posiada biżuteria sprzedawana w sklepie?

Większość biżuterii wykonywanej w pracowni Ambermoon jest ze srebra i ma próbę 925. Każdy produkt ma wybitą próbę, imiennik oraz cechę Urzędu Probierczego.

2. Czy kamienie w oferowanej biżuterii są prawdziwe?

Jakość jest dla mnie bardzo ważna, dlatego kupując biżuterię Ambermoon masz pewność, że osadzone kamienie są prawdziwe. Współpracujemy z zaufanymi dostawcami bursztynu wyłącznie z Polski.

3. Czy jest możliwość grawerowania?

Grawerowanie jest jedną z dodatkowych usług które oferujemy. Możliwe jest wygrawerowanie napisu, cyfr lub znaku (serce, księżyc itp.). Możliwość grawerowania jest jednak zawsze uzależniona od szerokości szyny konkretnego modelu biżuterii. Jeżeli szyna jest zbyt cienka, nie będzie to możliwe w przypadku niektórych pierścionków. Cena grawerowania ustalana jest indywidualnie.

4. Pierwszy raz kupuję biżuterię w sieci.

Zdajemy sobie sprawę, że zakupy przez Internet mogą wzbudzać obawę, zwłaszcza dla tych z Państwa, którzy po raz pierwszy zamawiają biżuterię w sieci. Z Ambermoon wysłaliśmy już wiele wyrobów. Zdjęcia nie zawsze oddają rzeczywisty urok i blask biżuterii, dlatego wielu naszych Klientów po dostawie twierdzi, że produkt w rzeczywistości jest o wiele ładniejszy niż na zdjęciach. Dodatkowo istnieje możliwość zwrotu biżuterii bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, jeżeli nie posiada żadnych znamion noszenia oraz uszkodzeń mechanicznych. Reklamacje i zwroty oraz Regulamin

5. Czy można przed zakupem osobiście obejrzeć produkty?

Prace, które wykonuje oferujemy głównie w internecie. Można je jednak obejrzeć (i zakupić) na jednej z licznych imprez targowych i giełd minerałów, w których bierzemy udział. Informacje o nich zawsze pojawiają się na facebooku, w aktualnościach oraz newsletterze.

6. Kiedy otrzymam towar?

Biżuterię zamówioną w Sklepie wysyłam w ciągu 1-2 dni. Należy pamiętać, że realizację zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania pieniędzy na koncie (w przypadku szybkich przelewów PayPal, Przelewy24 jest to ten sam dzień, w przypadku zwykłego przelewu 1-2 dni). Stąd na ostateczny czas, po którym otrzymacie Państwo Wasze zakupy, składają się: 1. czas dokonania wpłaty i księgowania pieniędzy przez bank/czas potwierdzenia 2. czas dostawy zależny od formy przesyłki.

7. Czy zamówienie może być wysłane zagranicę?

Zamówienia online mogą być wysłane za granicę, jednak wiąże się to z trochę wyższą opłatą. Standardowo wysyłka realizowana jest Pocztą Polską, ale może być zrealizowana również kurierem. W tym przypadku proszę o wcześniejszy kontakt.

8. Czy jest możliwość odbioru zamówionego wyrobu inaczej niż przez kuriera lub pocztę?

Tak, zakupioną biżuterię można odebrać w punktach odbioru, po wcześniejszym kontakcie.

Punkt Odbioru- Sklep jubilerski, ul. Czarodzieja 26, 03-116 Warszawa

Punkt Odbioru - Sklep jubilerski D.H. Maxim ul. Siwińskiego 2, 05-120 Legionowo

 

9. Czy zamawiany wyrób wysyłany jest w odpowiednim opakowaniu ?

Każda z prac pakowana jest ozdobnie, w oryginalne pudełko. Dodatkowo wszystkie przesyłki wysyłane z Ambermoon są odpowiednio zabezpieczone, tak aby cenna biżuteria nie uległa zniszczeniu.

10.  Czy na przesyłce będzie zaznaczone, że pochodzi ze sklepu jubilerskiego?

Nie. Na przesyłce zaznaczony jest jedynie adres nadawcy: Ambermoon. Nie będzie na niej żadnych innych przesłanek, które mogłyby zasugerować, że w środku mogą być cenne przedmioty.

11.  Podejrzewam, że przesyłka która do mnie dotarła jest uszkodzona.

Jeżeli mają Państwo obawy o kompletność zawartości, bo kartonik jest naruszony (jest uszkodzony, owinięty zwykłą taśmą pakową), należy zdecydowanie odmówić jej odbioru. W następnej kolejności prosimy o spisanie protokołu z doręczającym przesyłkę. W protokole należy wskazać, iż odmowa przyjęcia nastąpiła z powodu uszkodzenia. Należy również niezwłocznie powiadomić mnie o tym fakcie. UWAGA! Podpisanie odbioru przesyłki uszkodzonej całkowicie zwalnia z odpowiedzialności za jej zawartość kuriera, firmę doręczającą oraz Sklep internetowy Ambermoon. 

12. Złożyłam zamówienie a chciałabym jeszcze coś dokupić, czy mogę to zrobić i czy oba zamówienia będą wysłane jedną przesyłką z jednym kosztem wysyłki ?

Jeśli zostało złożone zamówienie, a potem chcemy jeszcze coś dokupić, wystarczy złożyć następne zamówienie i skontaktować się (telefonicznie lub mailowo) aby potwierdzić chęć otrzymania zamówień w jednej przesyłce. Ważny jest szybki kontakt - jeszcze przed wysyłką biżuterii.

13. Czy podawane w sklepie ceny są cenami brutto (z podatkiem VAT)?

Tak, wszystkie ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT

14. Jak mogę zapłacić za zakupy?

Obecnie oferuję kilka opcji płatności: za pośrednictwem systemu Przelewy24, za pośrednictwem systemu PayPal, gotówką - przy odbiorze osobistym, w formie przedpłaty – przelewem na konto.

15. Ile kosztuje wysyłka?

Wszystkie informacje o kosztach wysyłki zamieszczone są w zakładce Dostawy.

16. Gdzie znajdę dane do przelewu i co mam wpisać w tytule przelewu ?

Dane do przelewu podane są na stronie Sklepu Sposoby płatności, ale pojawiają się też na stronie, po potwierdzeniu zamówienia. W tytule przelewu wystarczy wpisać numer zamówienia i nazwisko osoby, która składała zamówienie, np. "zamówienie nr 838, Bernstein".

17. W jakim terminie muszę opłacić zamówienie ?

Bardzo proszę o opłacanie zamówień w ciągu 7 dni od ich złożenia. Jeśli z jakichkolwiek powodów nie możesz dokonać płatności w regulaminowym terminie albo chcesz zrezygnować z zakupu, proszę poinformuj mnie o tym od razu. Szkoda aby przedmiot był zablokowany. Wyjątkiem są tylko zamówienia złożone w czasie promocji - po upływie 7 dni nieopłacone promocyjne zamówienia są anulowane.

 

 

Poniżej także przedstawiamy tabelę cech probierczych:

 

tabela cech

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl